قیمت سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2695 v3 Processor
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2695 v3 Processor  یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2695 v3 Processor دارای تعداد 14 هسته و هم چنین فرکانس 2.30 گیگاهرتز می باشد. به علاوه سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2695 v3 Processor دارای حافظه کش 35 مگابایت و انرژی حرارتی 120 وات خواهد بود. برای اشنایی با دیگر قابیلت های سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2695 v3 Processor در دامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

CPUهمان واحد پردازشگر مرکزی (Central Processing Unit) اصلی ترین سخت افزار کامپیوتر به حساب می آید. بارزترین ویژگی آن انجام محاسبات منطقی و پردازش اطلاعات است. عملکرد تمامی پردازنده ها فارغ از نوع و نسل آنها شامل موارد زیر است:

  • نقل و انتقال اطلاعات
  • انجام محاسبات منطقی و پردازش
  • نتیجه گیری

ویراث سرور:

برای انجام پردازش های سنگین و کار های زیاد بایستی از پردازنده هایی با ظرفیت و قدرت بیشتر استفاده نمود. در واقع یک پردازنده قوی می تواند حجم زیادی از داده ها و اطلاعات را پردازش نماید و سرعت سیستم را بالا ببرد. اگر پردازنده نباشد هیچ عملی روی کامپیوتر انجام نمی شود ، چرا که این قطعه مهم ترین و اصلی ترین قطعه روی برد اصلی کامپیوتر است. اما سی پی یو (Cpu) نیز برای انجام عملیات پردازشی به قطعات دیگری همچون حافظه ذخیره سازی اطلاعات و … نیاز دارد.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

با خرید سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2695 v3 و استفاده از آن در کنار حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 768 گیگابایت، از سرعت بسیار مطلوب سرور در اجرای برنامه های مختلف بهره مند شوید! این پردازنده با حافظه های رم در فرکانس های 1600، 1866 و 2133 مگاهرتز سازگار است و از طریق حداکثر 4 کانال با رم سرور ارتباط برقرار می کند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پردازنده سرور اینتل Xeon E5-2695 v3 از پهنای باند 68 گیگابایت در ثانیه در هنگام برقراری ارتباط با حافظه های رم برخوردار است. از دیگر مشخصات این پردازنده در این زمینه باید به پشتیبانی آن از فناوری (Error-Correcting Code (ECC اشاره کنیم که کارایی بالایی در تشخیص و تصحیح خودکار خطاهای داخلی مموری دارد. این فناوری زمانی قابل اجراست که چیپست به کار رفته در سرور نیز با آن سازگار باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : پنج شنبه 6 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی